berran.blogg.se

Nog och antagligen

Publicerad 2013-09-25 22:52:45 i Allmänt,

Igår hade vi ett pre-party och vi hade bara bjudit de allra bästa-oss själva. Precis som alla andra festarnätter. Där satt vi och rökte fjuttrök och klämde på kolen och prisade oss själva för att vara sociala och fabulösa och vackra, mådde bra. Allt mynnar självklart ut i toahäng för alla måste kissa samtidigt. Sen kom en klocka rusande mot oss och skrek att det var för sent att åka till city och dansa tills morgonen kom, så vi spårade på sishabaren mitt emot gatan istället.

Idag gjorde vi ingenting tills klockan fem, då vi gjorde massor på skiljda håll. Jag var den enda med fungerande mobil och de andras var trasiga/glömda hemma, vilket inga av oss visste, så vi var bara vilsna. tjejen med baskern råkade spotta ut massa smulor när hon skulle berätta vart jag befann mig, för det hade jag ingen aning om.

Nu sitter vi i lägis med nyinköpta plommon och glass med karamellsås. Jag är nyduschad och fryser om fötterna. Nu ska vi nog se film. Nog och antagligen. 



Helt random bild, men man känner sig alltid så fisig när det blir såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela