berran.blogg.se

spelade öl-uno hos julian igår

Publicerad 2013-10-11 16:55:16 i Allmänt,

Inatt var allt skitknäppt och vi var på vår första official afterparty. minns inte att vi lämnade baren och kunde inte komma ihåg nåns ansikte så trodde det var nytt folk som kom hela tiden, fast det var samma fem pers natten ut. öl. öööööööööööl. ÖLÖLÖL. mycket. som vanligt börjar allt med "ikväll ska jag inte dricka". håller inte. tappade bort alla mina nycklar så måste fixa fler. såg spätikillen blinka flörtblinken tjugo gånger när jag skulle pröjsa och undrade hur han orkade det. såg barägaren sitta i ett hörn och kolla på oss med mörk blick. 
på efterfesten är det mesta svart  och glömt och över och förbi men i slutet fick tilda en dörr i huvudet och föll till marken.
hahahaha vilsna i evig trappuppgång "gå bakom och kolla om jag faller så jag vet att jag har ramlat". när klockan blev åtta och det var liv och rörelse på gatan stog vi och dansade i grönsaksaffären. sen däckade vi totaldäcket i sängen itvå och en halv timma. sen gick jag upp och hetsade till språkskolan.ikväll är det fest! för ovanlighetens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela