berran.blogg.se

Nationaldag, nudel, skevigaste.

Publicerad 2013-10-04 12:41:13 i Allmänt,

Får inte glömma vad som händer, måste få det nedskrivet. veckan, hm, idag är det fredag. i tisdags flyttade tildiluringen till skönaste kollektivet, och dit kommer man med vår hemmatunnelbana, u6, jättepraktiskt, men både jag och inkan och fel ändå. korkskallar. I onsdags firade vi nationaldag med ölölöl i tildas rum med valentina som är en flummig bartender som däckar fully dressed och face down i sängen när hon är full. hon kan nog lära oss mycket. sen var vi påväg till partyt, men träffade två dudes med longboardar under armen, och sånt faller vi så lätt för. så ändrade riktining, gjorde ena snubben så blyg att han drog hem. vi andra köpte mer öl och jag träffade en bror som var fin och dryg. sen shottade vi tequila och inkans citron daskade emot golvet och blev kvar där. sen trancedans och en för taffsande snubbe som skärmade av min syn och förstörde mitt flow. men allt blev bra och jag och tilda var rockgudar med trumpeter och trumman och gitarren. vi delar inte med oss av dansgolvet, alla andra får flytta sig. sen ballade allt ur och vi åkte hem i gryningen och var glada och frågsamma och sen var jag ensam hemma och skevade. när jag vaknade låg inkan bredvid mig igen, och vad hon hade gjort var för mycket ångeeescccht för att säga.
Igår vaknade jag, segade i tre timmar och sen åt nudlar med tilda vid strömmen. tilda var en groda som hoppade ur ubahn innan dörrarna st'ngdes. på natten somnade jag till downton abbey så inkan fick kolla själv. idag har vi städat och jag såg en jättekonstig fluga som jag nog råkade trampa på sen. jaja. lyssnar på hunden bob.


Allt är knäppt här. skulle kunna göra jack-posen i en främlings face, och den skulle nog inte ens reagera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela