berran.blogg.se

Har du en annan awkward story? bitte SCHÖÖÖ´ÖN!

Publicerad 2013-10-05 02:37:08 i Allmänt,

Tt somnar. Jag skriver. Vi har precis haft världens finaste roomie-kväll. Många turer till den mulliga gulliga mannen, han börjar känna igen oss. Jag tycker det är svårt att skriva, det är ännu svårare att prata. men jag vill minnas och allt blir lättare när en är två om minnena. Inte längre ångest över gårdagens morgon. bra. nästan inget är ju farligt när det är utanför hjärnan. Ska förhoppningsvis börja konversera på tyska på måndag, det blir bra, min mamma är så bra, jag saknar henne. söka jobb fast ingen som vill betala behöver en, hellre det än att folk betalar för att behöva en iochförsig. Livet rullar, snart kommer alla vi älskar börja rulla in, då kommer det rulla ännu bättre. kort och kanske lite konstigt, men en måste börja någonstans. Manssvin/sursnoppar finns det gott om, det har vi märkt. Men vi behöver ju bara träffa de vi gillar fler än en gång så allt är fortfarande frid och fröjd. Nu ska jag få askkoppen, som inte borde lukta nikotin, att rinna över. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela