berran.blogg.se

Förtvivlan när 4kronors-ölen välter omkull

Publicerad 2013-10-24 00:24:29 i Allmänt,

Mycket har hänt. Vi har haft besök av inkans partysyster, min egna pälsjacka-syster och fridolinen. men nu är extramadrassen snyggt undanstoppad bakom soffan och sängkläderna tumlar runt i tvättmaskinen på högsta centrufigeringskraft och jag och ingrid sitter utslagna och kollar mysfilm och äter mysmat. det är så fint med våra roomiekvällar, det slutar alltid i glada drömmar. På tal om drömmar har jag haft mysko sådana senaste tiden. Inatt stressade jag runt påväg till en flygplats som jag aldrig hittade. Och häromdan föll jag ner i en lummig grotta, och i ren panik räkde jag sparka hårt (i verkligheten alltså) på stackars ingrid som låg bredvod mig så hon vaknade.
Vi har även sett klart downton och börjat följa lost. Och vi har köpt mer av vår favoritmusli med mycket nötter i. Och vi har bestämt oss för att besöka görlitzer park i nyktert tillstånd i fullt dagsljus.
Idag var jag med i experimentet i Golm, det gick bra och vi stannade kvar på en jättestor bänk och bara pratade och blev översvärmade av småsmå vita flugor som måste varit aliens som rymt från universitets labb. Snubben var asnajs och vi ska öla swedish style! vad nu det är. Påvägen hem hade jag hjärtklappning och mådde dåligt och TYCKTE SYND OM MEJ SJÄLV eftersom jag visste att jag hade en hemresa på två h innan jag kunde få dö i min säng. ajaj. 
Annars var jag o tilda o köpte nudelbox ( med TOFU tack) , hamnade försupna utanför lidl i två timmar, såg att klockan bara var nio, kissade bakom bilar i gatuljuset, rökte med äckel, vandrade gatan fram. Tilda tyckte hon var cool nu, jag råkade ha sönder hennes öl så det var blod på ciggen. Sen undrade vi bara rätt och slätt VARFÖR är det en flärp här? Åt en DÖDLIGT stark och fräsch falafel, mötte upp inkan o frida och däckade alla fyra på en 120madrass. det var inte lätt och jag hade tildas fot i mitt ansikte, men jag trodde bara det var nåns deformerade huvud. Dagen efter var jag trött.

Storstilade planer rullar in och jag klurar på vem det är jag egentligen ska sova skavfötters med. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela