berran.blogg.se

v som i volta och vilse

Publicerad 2013-11-24 21:36:26 i Allmänt,

haha. inatt när jag letade febrilt efter min jacka på august findler, så ramlade jag på ingrid, som i sin tur voltade över några kuddar och rätt på ett bord. all dricka som stod på bordet fick hon på sig. själva hamnade jag på golvet, helt ovetandes om att jag ramlat, och fortsatte leta efter jackan där nere istället. sen ville jag till pucks skog och skulle hem tidigt för att sova. jag somnade på ubahn och vaknade i ingenstans. försökte läsa en skylt men den var ett vattenfall av blurr och när snubben kom och försökte hjälpa mej var jag jättearg och skrek att taveljäveln inte gick att se. sen var jag vilse i nån timma eller två, kom hem, och där satt ingrid i godan ro och fyllekäkade pasta. idag har jag mått bajs och kommer inte ihåg nånting från igår. men grattis på födelsedagen till er som fyller år.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela