berran.blogg.se

m's tomatsoppa

Publicerad 2013-11-23 17:34:40 i Allmänt,

som vanligt sätter jag mig ner för frukost på morgonen, och reser mig inte förän solen gått ner igen. vadå och vadå och vadå och varför är gurkmackor det enda jag tänker på? eller nae, lögn, tomatsoppa är prio nr 1. och jag har lekt med alla varje dag så idag är jag trött men ska iväg och leka mera på pucks och martinas kalasfest strax. kommer väl hemdrällandes nån gång imorgon då. i torsdags var allt skitkul och jag såg bio och blev omhändertagen och fattade inte att vi lämnat pingpongbaren för en jazzklubb, tappade bort min jacka och alla jag kände, och dansade en skvätt i allt discoljus och livejazzande. men först drack jag berliner kindl och skrattade ihjäl mig hos tilda och hennes kompanjoner. allt avslutades med peanutbutter på en fredagsmorgon. sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela