berran.blogg.se

Jag har en ficka, har en ficka fylld med solsken

Publicerad 2013-11-12 00:49:09 i Allmänt,

Fick sommarnoja nyss och kollade igenom alla pulsbilder från studentveckan och lyssnade på sClub7. Diggas hårt. längesen. 
Den behagliga dagen Monntag gick till såhär: vaknade i samma säng som tilda och ingrid, drev runt medan alla andra sov och gjorde frukost av det pyttelilla som fanns i kylen (gud så jobbigt att inga affärer har öppet på söndagar. Har man glömt att bunkra upp på lördagen är kylen TOM på måndagsmorgonen). Sen övade jag läxan som ett duktigt barn och kollade film och allmänt köksmyste i min köksfåtölj. Min är det som är närmast vardagsrummet. Sen skola, där nya tjejen hade med sig choklad åt alla (hurra), hemåtfärd med ingrid, stampade runt på Penny och köpte allt som var gott, sen hem och göra SALLAD, SÅ JÄVLA GOD SALLAD. sen, dödsmätt och dan, tog jag en tuppiluring. vaknade. runt tolvtiden stack jag och inkan ut på promenix. nu är vi hemma. jag i pyjamas och inkan i badkaret. alone alone. nä inte särskilt alone, känner mig rätt omgiven och älskad. Imorgon är det tisdag=lucia=myskänsla=ingridvillrövsupapåpingpongbaren. Mitt blåmärke har börjat blekna (at last) och ibland känns det som jag ska på bröllop fast i fel kläder. bekväm och bakis och bra, ja e bra.
 
 
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela