berran.blogg.se

jag gillar inte kidneybönor, men jag gillar varm choklad

Publicerad 2013-11-16 18:46:22 i Allmänt,

Varje gång jag byter mellan svenskt och tyskt simkort vill mobilen alltid gå igenom inställningsguiden med mej. tröttsamt, kan ju redan allt som går att kunna. 
dunkar röjjig och svängig julmusik och kom på att kanelkaffe, det var längesen det. hittar även min lotta som varit försvunnen, hör planer om värmekyrkan på juldagen, gör planer om oslo, blir förolämpad av ingrid när hon pratar i sömnen, dricker bananöl, äter tacos med jammarna, däckar pladdask på pucks madrass, lär mig om Rosa Luxemburg, går vilse och hamnar på en sten, firar födelsedagar, äter äggmackor, ser en fotbollsmatch för att få äta salta pinnar, tröttnar på att vara en Sternburg Giiiiiiirl, kommer hem till fullsatta soffan, fnissar lite med inkan och sen myser jag in mig i mitt täcke och somnar. 
 
tänker på när jag och tosse skulle hittade en klyschig jävla avslutning på nationalencyklopedinsfiender-inlägget en gång i tiden. Kärleken övervinner allt. hahahahahaha. ja det var roligt. faktiskt. saknad skrutta det.
 
blir visst aldrig några kort till olle. glömmer hela tiden.
 
 
Tänk när dagarna var byggda såhär. tråkigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela