berran.blogg.se

IHR KANN NICHT SCHLAFEN HIER

Publicerad 2013-11-08 23:40:21 i Allmänt,

Jag och tilda sa att klubben var tråkig. vi var trötta. så vi låste in oss i det minimala toabåset, trängde ner oss bredvid toastolen och somnade där. Tills vakterna kom o bröt upp låset och skrek att vi INTE KUNDE SOVA DÄR! nehenehe, ut på gatan, kallt och blött, upp med tummen och hoppas på lift. Lift fick vi av en snäll taxichaufför, gratis, genom hela staden. däckade facedown på tildas kudde som luktade rök.

Innan allt dedär hade vi förövrigt druckit ölÖLöl på tildas golv, tagit reda på sånt konstigt vi undrat över, ätit fabulösa peanutbutter-konstverk som tilda hade LÄNGTAT att få bjuda nån på och sjungit Heroes på karaokebaren där servitören alltid snor ens öl.

Idag gick jag upp vid halv åtta på kvällen och gick en promenad. sen förstörde jag nästan spenatsoppan genom att försöka laga den (ingrid räddade situationen och soppan blev bra) och kollade på mysfilm med inko. Har haft migrän hela dagen och denna dag beskrivs bäst som AMÖBA!
Men imorgon ska jag iaf äta pannkakor och FAKTISKT få spela trummor. iiiiih!!

Avslutar med en favvisbild på min favvishampe!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela