berran.blogg.se

Redig töjning

Publicerad 2013-12-05 15:07:20 i Allmänt,

I tisdags hade vi rövkul på pingpongbaren, med norrpan bor och grejs. fattar aldrig hur stället är uppbyggt för jag hittar alltid nya rum att leka i. hur som haver åkte jag ruschbanan och gick vilse i rekvisitarummet och fick öl av vilkasomhelst.
Och jag har äntligen fixat en redig töjning som jag satte i igår. fin va? :)
 
 
 
 
Idag ska vi lussa på ikea waltersdorf och gå ut i natten med puxi och martinen. håpefully till pingpååångbaren. imorgon är det bara en vecka kvar tills jag drar. ajaj i hjärtat. idag signade calle vårt hus i Oslo. frågan är om det heter dirty habbit eller dirty hobby.
Har även tvättat min jacka och varit lycklig bland tomtar och troll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela