berran.blogg.se

Norrköping, Schweden

Publicerad 2013-12-15 19:05:49 i Allmänt,

Nu skriver jag från Norrköping, Schweden. Våra sista dagar i berran gick åt till att lussa, äta vår vikt i gratis mat på lusseställerna, sörja inkans trasiga mac och stulna mobil, luncha med pucken och martinis, somna på tildas madrass mitt i föret, shotta vodka, ha halvfärdiga roomiekvällar och städa lägis.
Stressade som en tok till flyplatsen och tänkte fanfanfan. sen, när jag upptäckte att gaten INTE hade stängd tänkte jag hurra, och råkade skära upp mitt finger. kom hem, packade upp i all hast och drog till Nyberg för bästiskramar och skumtomtar. På lördagen packade jag upp och packade jag om min väska. Sen ville jag dricka mera vodka hos fridolinen och konta. Sen Världens, oooh öl, gotti. Sen Frida igen, sen Filip, hah vars säng jag däckade i. Vaknade upp varm o go undertäcket av en Kat som sa åt mej att gå upp och åka hem med henne. Okej då. Vaknade en aning bakis imorse och gick och köpte vinterskor. Efter det rullade jag vidare till Astrid för te och chittchat. Nu sitter jag hemma igen, har köpt proviant för 135 spänn och imorgon kvart i nio går mitt tåg till Oslo. Det rullar fram fort och fint och nu för tiden pratar man om så annorlunda saker än för ett år sen. Olle vill fika med oss. Gos! Nu är uppdateringen slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela