berran.blogg.se

JAG ÅT LAX IGÅR!!! ÅÅÅH GOTT

Publicerad 2013-12-06 13:11:52 i Allmänt,

mmm igår fick vi äta hur mycket vi ville och dricka hur mycket vi ville och skratta hur mycket vi ville på ikeas julbord efter lucian. asså mm. men varför satt en grå luddig mus hos oss för? partypooper och mitt i smeten. flytta på dej. här är det orkan tydligen, blåsigt visst, men inte mer än så. men vissa kör på orkanvaka ändå. inte vi, vi åkte till nisse och john istället. ölspel. sen ututut och mer ölölöl på pingpongbaren där min mobil försvann i nån timma. hittades av katarina i det hemliga rummet vi blev utkörda från. tacktack! öhm. sen var nog jag och inkan på skabbtoaletterna några gånger, där vi alltid måste ta till extrema metoder för att köra bort äckel bredvid. när vi till sist kom hem var vi frusna och glada och kollade almost famous i sängen.

idag när jag vaknade trodde jag det var galet dimmigt ute. sen såg jag att det var snö. det snöade galet mycket. häääppyy. nu lyssnar jga på tommy körbergs julskiva och ska strax ner och köpa bröd och toapapper. japp.
Ikväll ska vi laga sushi med karin tror jag. skriver jag ner det så kommer jag ihåg det. vi behöver panta flaskor för jag kommer knappt upp i sängen längre.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela